AMU-kursus

Vi har i øjeblikket problemer med tilmeldingen. Prøv igen efter kl. 14.00
Du kan også tilmelde dig ved at ringe til os på 33 88 09 00

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Varighed

1 dag

Pris

Deltagerbetaling: 124 kr. Læs hvem der kan få tilskud. Fuld pris: 696,35 kr.

Er du i arbejde

Prisen med tilskud gælder for faglærte og ufaglærte, der er i job. Pris: 124 kr.

Har du en videregående uddannelse, skal du betale fuld pris. Pris: 696,35 kr.

 

Er du ledig

Den fulde pris betales af dit jobcenter.

Er du ledig i første ledighedsperiode og har du ret til 6 ugers jobrettet uddannelse skal kurset godkendes af din A-kasse. Ellers skal kurset godkendes af dit jobcenter

Adresse

Rentemestervej 17, 2400 København NV

Skolefag

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen (45389)


Vælg startdato og tilmeld dig

22/10-2019 15 ledige pladser

Kursusbeskrivelse

Fokus på konfliktsituationer i det daglige arbejde

 

Hvorfor skal du deltage?

 

De fleste der arbejder i en salon/klinik kender situationer hvor der er kunder/klienter,der opleves som vanskelige. Måske er de utilfredse med en behandling, et produkt eller ventetiden. Det har betydning for din kundes tilfredshed og din mulighed for mersalg, hvordan du håndtere sådan en situation. Men det har også betydning for de øvrige kunder som måske ikke kan undgå at høre hvad der foregår.

På kurset er der fokus på hvordan en konflikt kan løses eller håndteres, så sandsynligheden for at både du og din kunde kommer bedst muligt ud af situationen.

 

På kurset arbejder du bl.a med:

  • At håndtere vanskelige kunder ved at anvende simple teknikker til konflikthåndtering- teknikker ,som du også kan bruge i arbejdet med dit personale.
  • At vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.
  • Kropssprogets betydning i kommunikationen og særligt med fokus på en konfliktsituations udvikling i kunde situationer.
  • Konstruktive kommunikationsværktøjer, så du har bedre mulighed for, at nedtrappe en konflikt
  • Hvordan du kan genkende forskellige kundeadfærd og forstå, hvordan det skal tackles i forhold til god kundeservice.

 

Kurset kan med fordel tages sammen med kurset Reklamationshåndtering


Spørgsmål?

Hvis du har brug for hjælp, så send gerne en mail til .
Eller fang os på 33 88 09 00.