Ledelse, Kommunikation og HR

Kommunikation og feedback i administrativt arbejde

Pris fra 128.00 kr.
Varighed: 1.0 dage

Om kurset

Bliv dygtigere til at holde samtaler og anvende den kommunikationsstrategi, der passer bedst til målgruppen.

På kurset lærer du at afvikle samtaler med forskellige typer kunder, borger og kolleger.
Du får relevant viden om mundtlig kommunikation, og hvordan du tilpasser dit sprog til målgruppen. Dermed kan du fremover gennem din kommunikation bidrage til en mere effektiv opgave- og problemløsning på dit job.

Målgruppe

Tag kurset uanset om du er ufaglært eller faglært.

Kurset er for dig, der arbejder med eller gerne vil arbejde med borger- og kundekontakt i administrativt arbejde.

Udbytte

Når kurset er gennemført, har du fået forståelse for:

  • Samtaletyper
  • Aktiv lytning
  • Relevante spørge- og kommunikationsteknikker
  • At aflæse kropssprog og bruge dit eget kropssprog positivt
  • Konstruktivt feedback
  • Assertion og assertiv adfærd som værktøj til bedre kommunikation og feedback.

Bemærk, at din tilmelding/ønsker til online kurser, skal ske senest 5 hverdage før du ønsker at deltage.

Læs hele beskrivelsen

Kursets moduler

  • Kommunikation og feedback i administrativt arbejde