Kontor, IT og Økonomi

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen

Pris fra 128.00 kr.
Varighed: 1.0 dage

Om kurset

Få viden om konflikter og kundetyper, så konflikterne kan løses på en positiv måde.   

På kurset er der fokus på de konkrete værktøjer, salgsmedarbejderen kan bruge til at løse konflikter. Du får praktiske tips til kommunikation, kropssprog og psykologi. 

Målgruppe 

Alle salgsmedarbejdere kan tage kurset. 

Udbytte 

Når kurset er afsluttet, kan du få en hverdag med færre konflikter, bedre trivsel og i sidste ende øget salg. 

Du har lært at: 

  • Håndtere vanskelige kunder ved at anvende praktiske værktøjer til konflikthåndtering 
  • Forstå en konflikt, hvordan den forløber, og hvordan du løser den bedst 
  • Identificere forskellige kundetyper, og hvordan de skal tackles 
  • Skabe positive relationer til kunderne 
  • Bruge dit kropssprog til at nedtrappe en konflikt 
  • Kende dig selv bedre og vurdere, hvornår der er brug for hjælp i en konflikt 
  • Bruge praktiske samtaleteknikker i mødet med vanskelige kunder 
  • Have dig selv med og forebygge stress i forbindelse med konflikter. 

Bemærk, at din tilmelding/ønsker til online kurser, skal ske senest 5 hverdage før du ønsker at deltage.

Læs hele beskrivelsen

Kursets moduler

  • Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen