Pris

Med tilskud: 642 kr.

Gælder for faglærte og ufaglærte der er i job eller deltager som privatperson.

Uden tilskud: 2266,40 kr.

Gælder for ledige, hvor jobcentret har godkendt, at du deltager på kurset. Kursister med en videregående uddannelse betaler også fuld pris.

  • Salg, Kommunikation og Marketing
    Kommunikation og Samarbejde
  • Administration, IT og Økonomi

Kommunikation og konflikthåndtering

Varighed: 3 dage
Pris fra 642 kr.

Om kurset

På dette kursus bliver du klogere på kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

Du lærer at skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.

Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller.

Læs hele beskrivelsen

Kursets moduler (AMU-fag)

  • Kommunikation og konflikthåndtering - service (44853)

Vælg hold og tilmeld dig

Dagundervisning

Kommunikation og konflikthåndtering

Dagundervisning

Dato og tid: 09. december - 11. december 2025 kl. 08:00 - 15:24

Sted: 2630, Telegade 2

Dagundervisning

Kommunikation og konflikthåndtering

Dagundervisning

Dato og tid: 27. januar - 29. januar 2026 kl. 08:10 - 15:34

Sted: 2750, Baltorpvej 20A

Dagundervisning

Kommunikation og konflikthåndtering

Dagundervisning

Dato og tid: 01. december - 03. december 2025 kl. 08:10 - 15:34

Sted: 2750, Baltorpvej 20A