-
Salg, Kommunikation og MarketingKommunikation og Samarbejde
-
Administration, IT og Økonomi
Kommunikation og konflikthåndtering
Om kurset
På dette kursus bliver du klogere på kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.
Du lærer at skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.
Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller.
Kursets moduler (AMU-fag)
- Kommunikation og konflikthåndtering - service (44853)
Vælg hold og tilmeld dig
Kommunikation og konflikthåndtering
Dato og tid: 09. december - 11. december 2025 kl. 08:00 - 15:24
Sted: 2630, Telegade 2
Kommunikation og konflikthåndtering
Dato og tid: 27. januar - 29. januar 2026 kl. 08:10 - 15:34
Sted: 2750, Baltorpvej 20A
Kommunikation og konflikthåndtering
Dato og tid: 01. december - 03. december 2025 kl. 08:10 - 15:34
Sted: 2750, Baltorpvej 20A