Pris

Med tilskud: 416 kr.

Gælder for faglærte og ufaglærte der er i job eller deltager som privatperson.

Uden tilskud: 1329,90 kr.

Gælder for ledige, hvor jobcentret har godkendt, at du deltager på kurset. Kursister med en videregående uddannelse betaler også fuld pris.

  • Design, Medie og Velvære
    Tandteknik og Velvære, Medieproduktion

Sociale Medier som markedsføringskanal i Frisørfag

Varighed: 2 dage
Pris fra 416 kr.

Om kurset

Ved kursets afslutning er du i stand til at udarbejde og udføre både organiske og betalte markedsføringsaktiviteter på de sociale medier for at promovere din salon og/eller samarbejdspartnere.
Kurset giver dig kendskab til de for frisører - mest relevante sociale medier og du vil få værktøjerne til at indhente data og analyse din målgruppe herigennem.
Du vil kunne planlægge en SoMe strategi, der henvender sig til din målgruppe, samt få tips og tricks til hvordan du udarbejder det bedste content som frisør.

Læs hele beskrivelsen

Kursets moduler (AMU-fag)

  • Sociale medier som markedsføringskanal (49786)